http://tnslt.spring-tns.net/j0=,,,;+,,cp=tns;;;;

Žiniasklaidos tikslinių auditorijų tyrimai

PASIDALINK

Žiniasklaidos auditorijos tyrimų duomenys naudojami tiek bendrai žiniasklados rinkos situacijai suvokti, tiek tikslinei žiniasklaidos priemonės auditorijai analizuoti. Išsami nišinių žiniasklaidos priemonių tikslinių auditorijų analizė bendruose, nacionaliniu mastu atliekamuose tyrimuose, dažnai yra apribota tyrimo respondentų skaičiaus bei tyrimo modelio. Todėl norint analizuoti nišinių žiniasklaidos priemonių auditoriją, atliekame tikslinių grupių tyrimus.

 

Metodologija
  • Atsižvelgdami į žiniasklaidos priemonės specifiką, remdamiesi turimais žiniasklaidos auditorijos tyrimų duomenimis, apibrėšime dominančios žiniasklaidos priemonės tikslinę auditoriją.
  • Atsižvelgdami į žiniasklaidos priemonės specifiką, tikslinės auditorijos specifiką parinksime tinkamiausią tyrimo metodą: tikslinės grupės apklausą, pagilintus interviu, fokusuotas grupių diskusijas ir pan.
  • Atsižvelgdami į žiniasklaidos priemonės specifiką ir tyrimo problematiką, parinksime tinkamiausią tyrimo modelį: poreikių ir lūkesčių tyrimą, vartojimo tyrimą, lojalumo ir pasitenkinimo, įvaizdžio tyrimą, rinkos segmentavimo ir pozicionavimo tyrimą, naujo produkto įvedimo į rinką sprendimus.
Žiniasklaidos tikslinių auditorijų tyrimų pavyzdžiai
  • Regioniniai tyrimai: vilniečiai, Klaipėdos apskrities gyventojai, Šiaurės Lietuvos gyventojai.
  • Demografinių grupių tyrimai: moterys, lenkiškai kalbantis jaunimas, išsilavinę miestiečiai.
  • Socialinių grupių tyrimai: įmonių vadovai, mažamečius vaikus turintys kauniečiai, ūkininkai.
  • Poreikių grupių tyrimai: pirktų naują leidinį, teigiamai žiūri į ekologinius judėjimus.
  • Vartotojų grupių tyrimai: turintys kabelinę TV, turintys namuose internetą, radijo stoties X klausytojai.

Norėdami sužinoti daugiau, prašome susisiekite su Živile Janukoniene.

Programavimo darbai: WEBGuru