http://tnslt.spring-tns.net/j0=,,,;+,,cp=tns;;;;

TNS Atlas™

PASIDALINK

TNS Atlas™ tikslas - nustatyti tikslines produktų vartotojų grupes, surinkti informaciją apie žmonių pirkimo ir vartojimo įpročius. Tyrimą sudaro klausimai apie daugiau nei 90 produktų grupių vartojimą, prekės ženklų žinomumą, preferencijas. Klausimai apima respondentų asmeninio vartojimo ir pirkimo įpročius, jų požiūrį į reklamą žiniasklaidoje, laisvalaikį.

 

TNS Atlas™ duomenys yra jungiami su Spaudos auditorijos tyrimo bei Interneto naudotojų tyrimo duomenimis, taip pat - Semiometrie™ ir Media Day tyrimų duomenimis. Kitaip tariant, galima nustatyti, produkto ar prekės ženklo vartotojų medijų vartojimo įpročius arba tiriamų leidinių skaitytojų, interneto naršytojų vartojimo įpročius. Jungiant vartotojų tyrimo duomenis su vertybinio tyrimo Semiometrie™ duomenimis, galima aprašyti produktų, prekinių ženklų tikslinių vartotojų grupių vertybinį profilį.

 

Metodologija ir duomenų analizė

Nuo 2009 m., bendru rinkos dalyvių sutarimu, tyrimas atliekamas kartą metuose – pavasario periodu. Naudojant daugiapakopę atsitiktinę atranką, tyrimo metu apklausiama apie 1800 15-74 m. amžiaus Lietuvos gyventojų.

Kiekvieno produkto, prekės ženklo vartojimą, žinomumą, preferencijas galima analizuoti pagal respondentų socialines demografines charakteristikas.

Duomenų analizė atliekama Galileo programoje, kurioje yra automatiškai generuojami grafinės analizės moduliai:

  • Market Map - skirtas plataus vartojimo produktų (kasdienio vartojimo produktai, asmeninės higienos prekės, kosmetika, nereceptiniai vaistai, buitinės chemijos produktai, kačių/šunų maistas ir t.t.) prekės ženklų analizei pagal žinomumo, preferencijų ir paskutinio pirkinio kriterijus.
  • Communication Map – naudojamas ilgalaikio naudojimo prekių ir paslaugų (automobiliai, ilgalaikio naudojimo prietaisai, buitinė elektronika, bankai, draudimas ir t.t ) prekės ženklų analizei remiantis tokiais segmentais kaip žinomumas, preferencijos, šiuo metu naudojamas prekės ženklas.
  • Target Map – skirtas prekybos centrų ir parduotuvių (supermarketai, maisto parduotuvės, drabužių parduotuvės, buitinės elektronikos parduotuvės, degalinės ir t.t.) prekės ženklų analizei pagal tokius kriterijus kaip žinomumas, preferencijos, lankomumas.
Klausimai, į kuriuos atsako TNS Atlas™ tyrimas
  • Koks yra mane dominančių produktų, prekių ženklų ir paslaugų vartojimas, žinomumas, preferencijos?
  • Kokios yra mane dominančių produktų, prekių ženklų ir paslaugų vartotojų tikslinės grupės socio-demografiniame kontekste ir vertybiniame kontekste?
  • Ką vartoja mane dominančio leidinio skaitytojas ar tinklapio naršytojas?
  • Kaip medijas vartoja mane dominančių produktų, prekių ženklų ir paslaugų vartotojai?

Norėdami sužinoti daugiau, prašome susisiekti su Justina Tauginiene.

Programavimo darbai: WEBGuru