http://tnslt.spring-tns.net/j0=,,,;+,,cp=tns;;;;

Radijo auditorijos tyrimas

PASIDALINK

Šio tyrimo tikslas yra nustatyti radijo stočių klausytojų auditoriją. Tyrimas atliekamas nuolat, duomenys pateikiami 4 kartus per metus už žiemos-pavasario, pavasario – vasaros, vasaros-rudens ir rudens - žiemos periodus. Per metus apklausiama daugiau nei 9000 respondentų visoje Lietuvoje. Vieno ataskaitinio periodo respondentų imtis – 4500. Apklausiamųjų amžius 16-74 m.

 

Apklausos metodas – Day-After-Recall

Tyrimo tikslas - nustatyti įvairių radijo stočių auditoriją. Tyrimui “Radijo auditorija” renkami duomenys ne apie visas Lietuvoje transliuojančias radijo stotis.
Duomenų surinkimo metodas– Day After Recall - respondentų klausiamą apie klausymą vakar.
Atranka: individuli, kvotinė
Kvotos: regionas x amžius x lytis. Kvotos išlaikomos kiekvieną savaitę
Imties pasiskirstymas: apklausa vykdoma kiekvieną dieną visus metus (išskyrus valstybines šventes ir Kalėdų švenčių periodą), kiekvieną savaitės dieną apklaustųjų imtis lygi 1/7 visos imties.
Apklausa atliekama telefonu (Computer-assisted telephone interviewing (CATI) 85%) ir internetu (Computer-assisted web interviewing (CAWI) 15%)
Day-After-Recall metodika :

  • Prisiminimas apie vakarykštę dieną: laiko intervalus ir buvimo vietas
  • Radijo klausymasis kiekviename laiko/vietos intervale per parą
Statistiniai auditorijos analizės rodikliai
  • Pasiekta vidutinė dienos, savaitės auditorija yra vidutinis žmonių, klausiusių tam tikros radijo stoties nors 15 minučių per dieną, savaitę procentas ar skaičius tūkstančiais.
  • Reitingas – vidutinė laidos auditorija ar laiko intervalo auditorija, išreikšta tūkstančiais arba procentais.
  • Auditorijos struktūra pagal klausytą laiką skaičiuojama tokiu būdu. Visi laiko intervalai, kuriuose buvo klausomas radijas yra lygūs 100%. Konkrečiai radijo stočiai tenkantys laiko intervalai ir sudaro tos radijo stoties dalį bendrame klausytame laike.
Klausimai, į kuriuos atsako radijo auditorijos tyrimas
  • Kokia radijo stotis, radijo laida geriausiai pasiektų norimą tikslinę auditoriją?
  • Kokia klausytojų auditorijos dalis klausėsi tam tikros laidos, reklaminio klipo ar radijo stoties?
  • Kokios žmonių, klausiusių tam tikrą laidą, reklaminį klipą ar radijo stotį demografinės charakteristikos?
  • Kokia konkurencinė radijo stočių aplinka?

Norėdami sužinoti daugiau, prašome susisiekite su Renata Mackevičiene.

Programavimo darbai: WEBGuru