http://tnslt.spring-tns.net/j0=,,,;+,,cp=tns;;;;

Duomenys

PASIDALINK

Kantar TNS: prie interneto lietuviai dažniausiai jungiasi išmaniaisiais telefonais

03/01/2017

Išmanusis telefonas tampa pagrindine Lietuvos gyventojų priemone naudotis internetu.


Kantar TNS: 26 proc. interneto vartotojų vengia rinkodaros turinio socialiniuose tinkluose
25/10/2016
Du iš penkių interneto vartotojų pasaulyje naudojasi socialine platforma „Instagram“, o beveik ketvirtadalis (23 proc.) – „Snap“, tačiau daugiau nei ketvirtadalis (26 proc.) vartotojų aktyviai vengia rinkodaros turinio jose ir jį ignoruoja.

 

TNS LT:dalinimosi ekonomikos platformomis yra naudojęsi dešimtadalis lietuvių
03/10/2016
Apie pasaulyje vis labiau populiarėjančias dalinimosi ekonomiką ir naujus vartojimo modelius įgalinančias platformas (ang. Sharing economy), tokias kaip „Uber“ ar „Airbnb“, žino 39 proc. lietuvių.

 

TNS LT: vidutinio amžiaus gyventojai tampa didžiausia interneto auditorija
12/04/2016
Lietuvos interneto auditorija tampa vyresnė, o iki 2017 metų reguliarių interneto vartotojų daugumą šalyje, prognozuojama, sudarys 30-49 metų amžiaus gyventojai. Tai atskleidė rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atliktas tyrimas.

TNS LT: moterys dažniau naudojasi „Facebook“, vyrai – „Youtube“
30/06/2015
„Facebook“ išlieka populiariausiu kasdieniu socialiniu tinklu Lietuvoje. Prie savo „Facebook“ paskyros kasdien prisijungia beveik 37 proc. 15-74 m. amžiaus šalies gyventojų.

TNS LT: per 60 proc. prekės ženklų gerbėjų nori gauti informaciją apie akcijas
26/05/2015
Bent vieną prekės ženklą savo naudojamame socialiniame tinkle nurodė pamėgę daugiau nei 33 proc. socialinius tinklus naudojančių lietuvių arba daugiau nei 16 proc. visų šalies gyventojų.

TNS LT: lietuviai vis aktyviau atranda naujus socialinius tinklus
15/04/2015
Viena svarbiausių 2014 m. išryškėjusių tendencijų stebint socialinius tinklus – jaunimo aktyvumas kituose socialiniuose tinkluose nei „Facebook“. Tai parodė rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atliktas socialinių tinklų tyrimas.

TNS LT: senstanti „Facebook“ auditorija koreguos prekės ženklų komunikaciją
04/03/2015
Per pastaruosius šešerius metus socialinio tinklo „Facebook“ auditorija Lietuvoje paseno net aštuoneriais metais. Šiandien vidutinis socialinio tinklo naudotojo amžius yra 33 metai, 2009 m. jis siekė vos 25 metus.

TNS LT: planšečių turėtojų skaičius paaugo daugiau nei dvigubai
13/11/2014
Šiemet planšetinių kompiuterių savininkų Lietuvoje padaugėjo daugiau nei dvigubai, lyginant su pernai metais – šiuo metu šiuos įrenginius savo namuose nurodė turintys 7,3 proc. arba 167 tūkst. šalies gyventojų.

Interneto naudotojų tyrimas 2014 m. pavasaris
31/07/2014
Interneto auditorijos dinamika. 2014 m. pavasario duomenys.

TNS LT: Lietuviai plečia naudojamų socialinių tinklų ratą
23/07/2014
Pastaruosius metus netylančios kalbos apie „Facebook“ populiarumo kritimą Lietuvoje nepasitvirtino.

TNS LT: lietuviai didžiausi TV fanatikai, estai – aktyviausi internautai
24/04/2014
Pernai mūsų šalies gyventojai per dieną namuose prie televizoriaus praleido keturiomis minutėmis ilgiau nei 2012 m., t. y. 3 val. 40 min. ir aplenkė estus, kurie iki šiol ilgiausiai užtrukdavo prie TV ekranų.

TNS LT: socialinių tinklų naudotojų gretas sparčiai pildo vyresnio amžiaus lietuviai
20/03/2014
Naudojimasis socialiniais tinklais Lietuvoje po 2012 metų sulėtėjimo išaugo 6 proc. punktais.

TNS LT: interneto bendruomenę augina solidesnio amžiaus gyventojai
25/02/2014
Žymiausiai pernai augusią Lietuvos interneto vartotojų dalį sudarė 40-59 metų gyventojai. Ji, per metus ūgtelėjusi 6 procentiniais punktais, siekė daugiau nei trečdalį mūsų interneto vartotojų.

Interneto naudotojų tyrimas 2013 m. ruduo
20/12/2013
Interneto auditorijos dinamika. 2013 m. rudens duomenys.

TNS LT: paveikti komentarų internete nuomonę keičia penktadalis pirkėjų
30/10/2013
Elektroninėje erdvėje pateikiami vartotojų atsiliepimai apie prekinius ženklus ir jų produktus įgyja vis didesnę svarbą.

TNS LT: įgūdžių stoka ir nepasitikėjimas atbaido lietuvius nuo el. prekybos
01/10/2013
Nors pirkimo internetu privalumus pripažįsta vis daugiau Lietuvos interneto naudotojų, tačiau didesnė dalis (55 proc.) dar nė karto nebandė užsisakyti prekių virtualioje erdvėje.

Interneto naudotojų tyrimas 2013 m. vasara
24/09/2013
Kompiuterių ir interneto naudotojų tyrimas

TNS LT: lietuviai e-parduotuvėse kas mėnesį išleidžia apie pusantro šimto litų
28/08/2013
Beveik trečdalis visų šalies gyventojų (31 proc.) nurodo apsiperkantys elektroninėje erdvėje ir skiriantys tam kas mėnesį apie pusantro šimto litų.

Interneto naudotojų tyrimas 2013 m. pavasaris
28/06/2013
Interneto auditorijos dinamika. 2013 m. pavasario duomenys.

Mobiliąsias programėles daugiausiai siunčiasi vaikai
30/05/2013
Beveik trečdalis 7–14 metų amžiaus vaikų teigia naudojantys internetą paprastuose, išmaniuosiuose telefonuose arba planšetiniuose kompiuteriuose.

TNS LT: vartotojai perka internete, bet prieš tai apžiūri parduotuvėje
16/05/2013
Tarp šiuolaikinių pirkėjų įsigali nauja tendencija – prekės pirmiausia išbandomos, pasimatuojamos ar įvertinamos tradicinėje parduotuvėje, o vėliau įsigyjamos internetu.

TNS LT: lietuviai prie TV praleidžia vis daugiau laiko
18/04/2013
Praėjusiais metais lietuvių prie televizoriaus praleidžiamo laiko trukmė didėjo sparčiausiai tarp visų Baltijos valstybių gyventojų ir pasiekė 3 val. 36 min. per dieną.

Interneto naudotojų tyrimas 2013 m. žiema
26/03/2013
Interneto auditorijos dinamika. 2013 m. žiemos duomenys.

TNS LT: vienas aktyviausių interneto naudotojų segmentų – mamos
07/02/2013
18-48 metų amžiaus moterys, turinčios vaikų iki 6 metų amžiaus, yra vienas aktyviausių segmentų internete.

TNS LT: planšetinių įrenginių naudojimas išaugo dvigubai
31/01/2013
Pernai rudenį ketvirtadalis šalies gyventojų teigė besinaudojantys išmaniuoju telefonu, kai tų pačių metų pirmą ketvirtį šis rodiklis siekė tik 19 proc.

Interneto naudotojų tyrimas 2012 m. ruduo
21/12/2012
Interneto auditorijos dinamika. 2012 m. rudens duomenys.

Interneto naudotojų tyrimas 2012 m. vasara
25/09/2012
Interneto auditorijos dinamika. 2012 m. vasaros duomenys.

TNS LT: išmanųjį įrenginį naudoja kas penktas Lietuvos gyventojas
30/08/2012
Mūsų šalyje tokiais išmaniaisiais įrenginiais, kaip planšetė ar išmanusis telefonas, naudojasi beveik kas penktas gyventojas.

TNS LT: lietuviai internete perka pramogas bei drabužius
21/08/2012
Internete yra pirkęs kas trečias mūsų šalies gyventojas.

TNS LT: bent vienas neigiamas komentaras internete turi įtakos pirkėjų sprendimui
16/07/2012
Didžioji dalis Lietuvos interneto naudotojų prieš įsigydami prekes ir paslaugas ieško informacijos apie jas elektroninėje erdvėje.

Interneto naudotojų tyrimas 2012 m. pavasaris
04/07/2012
Interneto auditorijos dinamika. 2012 m. pavasario duomenys.

Interneto naudotojų tyrimas 2012 m. žiema
11/04/2012
Interneto auditorijos dinamika. 2012 m. žiemos duomenys.

TNS LT: aktyviausi komentatoriai interneto erdvėje – jaunuoliai
27/03/2012
Lietuvos 15-19 metų jaunuoliai šiuo metu ne tik aktyviausiai lanko interneto portalus, socialinius tinklus ir tinklaraščius, bet ir dažniausiai ten reiškia savo nuomonę.

TNS LT: mobilieji naršytojai internete kasdien praleidžia apie 20 minučių
07/03/2012
Lietuvos mobiliųjų įrenginių vartotojai internete per dieną vidutiniškai praleidžia apie 20 minučių ir dažniausiai tikrinasi elektroninį paštą, o rečiausiai – naudojasi bankų internete paslaugomis.

Programavimo darbai: WEBGuru