http://tnslt.spring-tns.net/j0=,,,;+,,cp=tns;;;;

Consumer CV™

PASIDALINK

„TNS Atlas™“ tyrimo duomenų pagrindu buvo sukurtas unikalus Lietuvos vartotojo aprašymas – Consumer CV. Jo pagrindas – vartotojų rinkos segmentacija, grindžiama šešių skirtingų segmentų vertybinėmis orientacijomis bei vartojimo ypatumais.


Apie kiekvieną segmentą pateikiama tokia informacija:

 

  • segmento dydis visoje populiacijoje (proc.) bei segmento turimų pinigų dalies dydis vartojimo rinkoje;
  • segmento socialinės ir demografinės charakteristikos, lyginant su visos populiacijos vidurkiu;
  • segmento mąstymo būdo aprašymas (požiūris į prekių ženklus, naujoves, madą, reklamą);
  • gyvenimo būdas;
  • laisvalaikio pomėgiai;
  • pirkimo įpročiai;
  • pirkimo vieta ir prekių grupių pasirinkimas (maistas, buitinės prekės);
  • informacija apie medijų kanalų pasirinkimą.

Norėdami sužinoti daugiau, prašome susisiekti su Sigita Berene.

Programavimo darbai: WEBGuru