http://tnslt.spring-tns.net/j0=,,,;+,,cp=tns;;;;

Duomenys

PASIDALINK

Kantar TNS: reklamos mastai pernai išaugo beveik dešimtadaliu

09/01/2017

Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės „Kantar TNS“ atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad per 2016 metus bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 9,3 proc.  


Kantar TNS: reklamos apimtys augo 8,6 proc.

09/01/2017

Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės „Kantar TNS“ atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2016 metų sausio-lapkričio mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 8,6 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2015 metais. 

 

Kantar TNS: reklamos apimtys augo 7,7 proc. 

Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės „Kantar TNS“ atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2016 m. sausio-rugpjūčio mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 7,7 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.

 

TNS LT: reklamos apimtys augo 6,5 proc.

31/08/2016

Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2016 m. sausio-liepos mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 6,5 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.

 

TNS LT: reklamos apimtys augo 3 proc.
05/05/2016
Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2016 m. sausio-kovo mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 3 proc., lyginant su tuo pačiu 2015 m. laikotarpiu.

TNS LT: reklamos apimtys augo 3,1 proc.
06/04/2016
Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2016 m. sausio-vasario mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 3,1 proc., lyginant su tuo pačiu 2015 m. laikotarpiu.

TNS LT: 2015 metais reklamos rinka siekė daugiau nei 101 mln. eurų
16/03/2016
Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta 2015 m. reklamos monitoringo analizė parodė, kad praėjusiais metais reklamos rinka augo 2 proc. ir siekė 101,1 mln. eurų.

TNS LT: Dar neprasidėjus rinkiminei agitacijai – politikų reklamos gausa
10/03/2016
Oficialiai rinkiminė kampanija į Lietuvos Respublikos Seimą dar neprasidėjo, tačiau žiniasklaida ir kiti reklamos kanalai jau užpildyti politikų reklaminėmis žinutėmis.

TNS LT: 2015 m. reklamos apimtys augo 5,1 proc.
03/02/2016
Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2015 m. sausio-gruodžio mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 5,1 proc., lyginant su 2014 m.

TNS LT: reklamos apimtys augo 5,3 proc.
30/12/2015
Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2015 m. sausio-lapkričio mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 5,3 proc., lyginant su analogišku laikotarpiu 2014 m.

TNS LT: reklamos apimtys augo 5 proc.
02/12/2015
Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2015 m. sausio-spalio mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 5 proc., lyginant su analogišku laikotarpiu 2014 m.

TNS LT: reklamos apimtys augo 5,6 proc.
28/10/2015
Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2015 m. sausio-rugsėjo mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 5,6 proc., lyginant su 2014 m. analogišku laikotarpiu.

TNS LT: reklamos apimtys augo 5,1 proc.
06/10/2015
Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2015 m. sausio-rugpjūčio mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 5,1 proc., lyginant su 2014 m. analogišku laikotarpiu.

TNS LT: reklamos apimtys augo 4,8 proc.
02/09/2015
Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2015 m. sausio-liepos mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 4,8 proc., lyginant su 2014 m. analogišku laikotarpiu.

TNS LT: pirmąjį pusmetį reklamos apimtys augo 6,5 proc.
28/07/2015
Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2015 m. sausio – birželio mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 6,5 proc., lyginant su 2014 m. analogišku laikotarpiu.

TNS LT: reklamos apimtys augo 5,1 proc.
08/07/2015
Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2015 m. sausio-gegužės mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 5,1 proc., lyginant su 2014 m. analogišku laikotarpiu.

TNS LT: reklamos apimtys augo 5,5 proc.
04/06/2015
Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2015 m. sausio-balandžio mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 5,5 proc., lyginant su 2014 m. analogišku laikotarpiu.

TNS LT: vartotojų stebėjimas reklamdaviams pasiteisino
13/05/2015
Pernai iš visų bankų sektoriaus paslaugas viešinusių reklamų daugiausiai naujų klientų srautus padidino pavasarį vykdytos kampanijos. Daugiausiai susidomėjimo telekomunikacijų sektoriui pritraukė reklaminė kampanija vykdyta metų pabaigoje.

TNS LT: reklamos apimtys augo 9,3 proc.
06/05/2015
Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2015 m. sausio-kovo mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 9,3 proc., lyginant su 2014 m. analogišku laikotarpiu.

TNS LT: reklamos apimtys augo 10,5 proc.
30/03/2015
Didžiausios Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2015 m. sausio-vasario mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 10,5 proc., lyginant su 2014 m. analogišku laikotarpiu.

TNS LT: pernai reklamos rinka pasiekė beveik 100 mln. eurų
18/03/2015
Praėjusiais metais mūsų šalies reklamos rinka ūgtelėjo 0,3 proc. ir siekė 99,1 mln. eurų. Didžiausias reklamos augimas, kaip ir metais prieš tai, išliko internete – 18 proc. Šiemet reklamos rinkai prognozuojamas 4 proc. augimas.

TNS LT: lauko reklama pernai augo sparčiausiai
04/02/2015
Praėjusiais metais Lietuvos reklamos apimtys, lyginant su 2013 metų duomenimis, paaugo 5,3 proc. 2014 metais reklamos apimtys daugiausiai išaugo lauko statinėje reklamoje, radijo ir TV, kiek mažiau – vidaus ir kino reklamoje.

TNS LT: reklamos apimtys augo 5,5 proc.
06/01/2015
Didžiausios Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2014 m. sausio-lapkričio mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 5,5 proc., lyginant su 2013 m. analogišku laikotarpiu.

Programavimo darbai: WEBGuru