Kantar Atlas™

PASIDALINK

Kantar Atlas™ tikslas - nustatyti tikslines produktų vartotojų grupes ir surinkti informaciją apie žmonių pirkimo bei vartojimo įpročius. Tyrimą sudaro klausimai apie daugiau nei 90 produktų grupių vartojimą, prekės ženklų žinomumą, preferencijas. Klausimai apima respondentų asmeninio vartojimo ir pirkimo įpročius, jų požiūrį į reklamą žiniasklaidoje, laisvalaikį.

 

Kantar Atlas™ duomenys yra jungiami su Interneto naudotojų ir Media Day tyrimų duomenimis. Kitaip tariant, galima nustatyti produkto ar prekės ženklo vartotojų medijų vartojimo įpročius.

 

Metodologija ir duomenų analizė

Tyrimas atliekamas kartą metuose – pavasario periodu. Naudojant daugiapakopę atsitiktinę atranką, tyrimo metu apklausiama apie 1800 16-74 m. amžiaus Lietuvos gyventojų.

Kiekvieno produkto, prekės ženklo vartojimą, žinomumą, preferencijas galima analizuoti pagal respondentų socialines demografines charakteristikas.

Duomenų analizė atliekama Galileo programoje, kurioje yra automatiškai generuojami grafinės analizės moduliai:

  • Market Map - skirtas plataus vartojimo produktų (kasdienio vartojimo produktai, asmeninės higienos prekės, kosmetika, nereceptiniai vaistai, buitinės chemijos produktai, kačių/šunų maistas ir t.t.) prekės ženklų analizei pagal žinomumo, preferencijų ir paskutinio pirkinio kriterijus.
  • Communication Map – naudojamas ilgalaikio naudojimo prekių ir paslaugų (automobiliai, ilgalaikio naudojimo prietaisai, buitinė elektronika, bankai, draudimas ir t.t ) prekės ženklų analizei remiantis tokiais segmentais kaip žinomumas, preferencijos, šiuo metu naudojamas prekės ženklas.
  • Target Map – skirtas prekybos centrų ir parduotuvių (supermarketai, maisto parduotuvės, drabužių parduotuvės, buitinės elektronikos parduotuvės, degalinės ir t.t.) prekės ženklų analizei pagal tokius kriterijus kaip žinomumas, preferencijos, lankomumas.

 

Norėdami sužinoti daugiau, prašome susisiekti su Justina Dundulyte.