Interneto reklamos ir auditorijos tyrimas KantarMetrix

PASIDALINK

Tai vienas naujausių „Kantar“ tyrimų sprendimų, kuris suteikia galimybę analizuoti interneto auditoriją, stebėti reklamą bei išmatuoti jos apimtis internete.

KantarMetrix metodologija grįsta Site&Frame-&User-centric matavimu naudojant realiai internete naršančių žmonių panelę.


Klausimai, į kuriuos atsako KantarMetrix – Interneto reklamos ir auditorijos matavimo tyrimas.


Reklamos monitoringas

  • Kaip veikia interneto reklama?
  • Kaip ir kur bei kokius formatus naudodami reklamuojasi prekiniai ženklai?

Tinklapių auditorija

  • Kokias svetaines, turinį renkasi mano auditorija?
  • Kurios kategorijos labiausiai atliepia vartotojų poreikius?

Mobiliųjų programėlių matavimas

  • Kurios mobilios aplikacijos populiariausios?
  • Kokias mobilias aplikacijas lietuviai instaliuoja? Kada jose lankosi? Kiek laiko jose praleidžia?

Pixel Audit

  • Koks mano media plano efektyvumas?
  • Kas pamatė mano reklamą? Kaip galiu patobulinti savo komunikaciją, media planą realiu laiku?

Norėdami sužinoti daugiau, prašome susisiekite su Giedre Juroniene.