http://tnslt.spring-tns.net/j0=,,,;+,,cp=tns;;;;

Mūsų istorija

PASIDALINK

Bendradarbiaudami su didžiausiomis Lietuvos kompanijomis esame sukaupę vertingos patirties teikiant analizę bei įžvalgas interesų grupių valdymo, naujų produktų diegimo, mažmeninės prekybos, prekės ženklų ir komunikacijos srityse, atliekant žiniasklaidos tyrimus bei informacijos ir reklamos monitoringo paslaugas.

 

Tarp kompanijos darbuotojų yra ESOMAR (Europos viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų asociacijoje) narių. Mūsų veikla remiasi „Tarptautinio rinkos ir socialinių tyrimų praktikos kodekso“ standartais.

 

Išskirtinis paveldas

 

Septintajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje buvo įkurtos penkios rinkos tyrimų bendrovės, kurios ir sudaro šiandieninės Taylor Nelson Sofres (TNS) grupės branduolį:

 

  • 1960 m. JAV buvo įsteigta Intersearch.
  • 1962 m. JK - AGB.
  • 1963 m. Prancūzijoje - Sofres.
  • 1964 m. Australijoje - Frank Small Associates.
  • 1965 m. JK - Taylor Nelson.

Tačiau grupės pradžių pradžia galima įvardinti 1946 m., kai JAV veiklą pradėjo vykdyti NFO (National Family Opinion).

 

TNS LT 

 

  • 1998 m. pradėti atlikti rinkos ir žiniasklaidos tyrimai, reklamos monitoringas. Sukurtas apklausų atlikėjų tinklas visoje Lietuvoje.
  • 1999 m. įdiegta TV metrų sistema, leidžianti pateikti TV žiūrovų duomenis kasdien, 1 min. tikslumu. TV metrų duomenys tampa žiniasklaidos ir reklamos rinkos dalyvių pripažįstama reitingų valiuta.
  • 2002 m. kompanija tampa TNS dalimi.
  • 2008 m. TNS grupė įsilieja į didžiausią pasaulyje komunikacijos paslaugų tinklą WPP.
  • 2008 m. pabaigoje TNS kompaniją įsigijo WPP/Kantar Group*. 2011 m. pagal apyvartą Kantar grupė užimė antrą vietą pasaulyje tarp rinkos tyrimų kompanijų.
  • 2010 m. įdiegtas moderniausias ir pajėgiausias Lietuvoje skambučių centras.

*Kantar Group – viena didžiausių pasaulyje rinkos tyrimų grupių, teikiančių verslo įžvalgas ir konsultacijas. Suvienijusi 13 specializuotų įmonių unikalius gebėjimus, grupė siekia būti žinomiausia tarp įmonių, kurios teikia aktualias ir praktiškai pritaikomas verslo įžvalgas pasaulinei verslo bendruomenei. 28 500 darbuotojų dirba 100 pasaulio šalių, įvairiose rinkos tyrimų ir konsultacijų srityse, taip sudarydami grupei galimybes siūlyti klientams verslo įžvalgas visais prekės gyvavimo ciklo etapais. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė Fortune Top 500 reitinguojamų bendrovių. Kantar Group yra WPP Group plc antrinė bendrovė.

 

Kantar Group

 

WPP Group plc.

Programavimo darbai: WEBGuru