TNS LT: vyresnio amžiaus žmones labiausiai pasiekia tradiciniai medijų kanalai

PASIDALINK

Daugiau informacijos:
Justina Tauginienė
Media departamentas
TNS LT
Tel.: + 370 5210 6657
El. paštas: Justina.Tauginiene@kantar.com

PRANEŠIMAS SPAUDAI
2015 m. sausio 28 d., Vilnius

Vyresnio amžiaus, 60-74 m. Lietuvos gyventojai per parą su medijomis praleidžia 8 val. 12 min. Televizija, radijas ir spauda šiuo metu yra daugiausiai vyresnio amžiaus žmonių pasiekiantys medijų kanalai. Tuo metu penkiasdešimtmečiai įvairioms medijoms skiria ne tik beveik valanda mažiau laiko, bet ir daugiau naršo internete. Tai parodė rinkos tyrimų ir verslo konsultacijų bendrovės TNS LT atliktas medijos kanalų vartojimo tyrimas „Media day“.

„Vyresni nei 60 m. gyventojai vis dar labiau linkę naudoti tradicinius įrenginius. 95 proc. šios amžiaus grupės gyventojų atsakė TV žiūrintys per televizorių, o radiją radijo imtuvu klausosi 71 proc. apklaustųjų. Kol kas tik 25 proc. senjorų medijos pasiekia per kompiuterį ir 6 proc. per mobiliųjų telefoną“, – sakė TNS LT Media departamento projektų vadovė Justina Tauginienė.

Daugiau nei penkias su medijomis praleidžiamo laiko valandas vyresni (60-74 m.) gyventojai skiria televizijai, daugiau nei 2 val. radijui, apie 40 min. spaudai ir daugiau nei pusvalandį – veiklai internete. Kasdien internetu naudojasi apie 24 proc. šios grupės asmenų. Daugiausiai 60-74 metų respondentai teigia internete skaitantys naujienų portalus (16,6 proc.), 7 proc. laiką leidžia socialiniuose tinkluose, 13 proc. užsiima kita veikla internete.

Jaunesni, 50-59 m. respondentai su medijomis praleidžia mažiau laiko – 7 val. 25 min. Didžiąją laiko dalį – 4 val. 36 min. skiria televizoriaus žiūrėjimui ir 1 val. 49 min – radijo klausymui.

„Penkiasdešimtmečiai praleidžia mažiau laiko su televizija ir radiju bei skaitydami spaudą, tačiau daugiau laiko skiria internetui. Naujienų portalams, socialiniams tinklams ir kitai veiklai internete 50-59 metų amžiaus respondentai skiria po 56 min. kiekvieną dieną“, – teigia J. Tauginienė.

Medijoms priskiriamos tokios informavimo ir laisvalaikio praleidimo priemonės kaip TV, radijas, spauda, naujienų portalai, socialiniai tinklai, kita veikla internete.

TNS LT „Media Day“ tyrimą atliko 2014 m. vasario-balandžio mėnesiais. Tyrimo metu buvo apklausti 1 780 15-74 m. Lietuvos gyventojai.

Didžiausia Lietuvoje rinkos tyrimų ir verslo konsultacijų bendrovė TNS LT priklauso tarptautinei kompanijai TNS. TNS turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. Jos atstovybės įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.

„Kantar“ grupė, vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, teikia išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei bei siekia būti šios srities lyderis. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių bendrovių sąrašą.