TNS LT: Vilniaus sporto klubai geriausiai tenkina varžytis ir išsiskirti mėgstančių gyventojų poreikius

PASIDALINK

Daugiau informacijos:

Agnė Ambrazevičienė

Vyr. projektų vadovė

TNS LT

Tel. +370 655 61044

El. paštas Agne.Ambrazeviciene@kantar.com

PRANEŠIMAS SPAUDAI                                                              

2015 m. gruodžio 17 d., Vilnius 

Dauguma Vilniaus miesto gyventojų dažniausiai sportuoja ar sportuotų dėl noro gyventi sveikiau. Sveikatą vienu svarbiausių motyvų sportuoti įvardijo 64 proc. vilniečių. Nepaisant to, sostinės sporto klubai geriausiai tenkina varžytis, siekti rezultatų ir išsiskirti norinčių sostinės gyventojų poreikius. Tai paaiškėjo rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovei TNS LT atlikus Vilniaus gyventojų segmentacijos tyrimą.

 

Kiek daugiau nei penktadalis (21 proc.) sostinės gyventojų sportuoja arba sportuotų dėl noro varžytis, rezultatų ar galimybės atkreipti į save dėmesį. Trečdalis į šį segmentą patenkančių vilniečių jau lankosi sporto klubuose ir yra jais patenkinti.

 

Tyrimo metu taip pat paaiškėjo, kad geriausiai sporto klubai (pavyzdžiui, „Impuls“, „Lemon Gym“ ir kt.) sostinėje patenkina aktyviai sportuojančių vyrų poreikius. Tuo metu rečiausiai sporto klubuose lankosi vilniečiai, kurie nėra patenkinti savo fizine forma bei išvaizda. Šie sostinės gyventojai norėdami pasimankštinti ar pajudėti vietoje sporto klubų dažniau renkasi aktyvų laisvalaikį lauke – važinėjimą dviračiu, pasivaikščiojimą.

 

„Nemažai potencialių sporto klubų lankytojų Vilniuje, o greičiausiai ir kituose Lietuvos miestuose, mano, kad šiose įstaigose lankosi žmonės, kurie pasitiki savo išvaizda, sportine forma. Siekdami pakeisti šią nuostatą ir pritraukti „nedrįstančių“ vartotojų segmentą sporto klubai savo reklamose turėtų atsisakyti minties vaizduoti tik labai sportiškus, jaunus, gražius žmones. Priešingai – savo rinkodara ir komunikacija sporto klubams reikėtų stengtis dažniau demonstruoti atvirumą, parodyti, kad sporto klube gerai jaustis gali įvairaus amžiaus bei skirtingo fizinio pasirengimo sportuoti norintys gyventojai“, – sako TNS LT vyr. projektų vadovė Agnė Ambrazevičienė.

 

Tyrimas taip pat parodė, kad dar vieną potencialių sporto klubų lankytojų segmentą sudaro asmenys, kurie sportuodami nori atsipalaiduoti, jausti malonumą ir pabendrauti su kitais sportuojančiais. Jų poreikiai taip pat nėra pakankamai tenkinami, o pritraukti šį segmentą sporto klubams galėtų padėti atpalaiduojančios atmosferos sukūrimas ar treniruočių po atviru dangumi pasiūlymas. Atsipalaiduoti per sportą siekiantiems asmenims svarbu nejusti spaudimo siekti kuo geresnių rezultatų ar pasirodyti ne prasčiau nei kitiems, jie nenori, kad sportas taptų darbu.

 

Sostinės sporto klubų esamų ir potencialių lankytojų segmentacijos tyrimas buvo atliktas 2015 m. rugsėjo mėnesį. Iš viso internetu buvo apklausta 790 vilniečių, kurių amžius – nuo 18 iki 45 metų.

 

Didžiausia Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovė TNS LT priklauso tarptautinei kompanijai TNS. TNS turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. Jos atstovybės įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.

 

 

„Kantar“ grupė, vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, teikia išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei bei siekia būti šios srities lyderis. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių bendrovių sąrašą.