TNS LT: Vartotojų stebėjimas reklamdaviams pasiteisino

PASIDALINK

Daugiau informacijos:

Giedrė Juronienė

Reklamos monitoringo vadovė

TNS LT

Tel. +370 5210 6631

El. paštas: giedre.juroniene@kantar.com


Kontaktai:

Aleksas Rozentalis

Komunikacijos vadovas

Kreditų biuras „Creditinfo“

Mob: +370 615 29 097

El. p: aleksas.rozentalis@creditinfo.lt

www.manocreditinfo.lt

www.facebook.com/manocreditinfo

PRANEŠIMAS SPAUDAI                                                              

2015 m. gegužės 13 d., Vilnius 

Pernai iš visų bankų sektoriaus paslaugas viešinusių reklamų daugiausiai naujų klientų srautus padidino pavasarį vykdytos kampanijos. O daugiausiai susidomėjimo telekomunikacijų sektoriui pritraukė reklaminė kampanija vykdyta metų pabaigoje bei pirmaisiais 2014 m. mėnesiais. Tai parodė didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT ir kreditų biuro „Creditinfo“ atlikta analizė, kurios metu buvo siekiama įvertinti reklamos ir kreditavimosi aktyvumo sąveiką 2014 metais.

 

TNS LT duomenimis, 2014 m. daugiausiai bankų sektoriaus reklamų buvo būtent antrąjį metų ketvirtį (38 proc.). Analizuojant „Creditinfo“ duomenis, matyti, kad didžiausią kiekį mokumo vertinimų, kurie reikalingi norint pasiimti paskolą, bankų sektorius taip pat atliko kovo, balandžio ir gegužės mėnesiais. Ketinimų skolintis bankuose lygis šiais mėnesiais yra daugiau nei 10 proc. didesnis nei kitais mėnesiais. Tai rodo, kad vykdyta bankų sektoriaus reklama buvo paveiki.

 

„Pastebime, kad reklamdaviai atidžiai stebi savo pirkėjų poreikius, todėl reklamos srautai per metus yra apgalvoti ir dažnai turi sezoniškumą. Pavyzdžiui, praėjusiais metais tolygiai reklamavęsi smulkiųjų vartojimo kreditų įmonės, reklamų kiekį padidino paskutinį metų mėnesį. Gruodį trečdaliu išaugo ne tik reklamų kiekis: smulkiųjų vartojimo kreditų pristatomų prekės ženklų kiekis taip pat išaugo daugiau nei trisdešimt procentų. Suaktyvėjęs kreipimasis dėl smulkiųjų kreditų metų pabaigoje, įrodo, kad reklamdavių pasirinkta strategija tikrai pasiteisina", – teigė bendrovės TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

 

„Finansų bendrovėse jaučiama tam tikra sezoniškumo įtaka. Pagal bankų atliekamų mokumo vertinimų dinamiką, matome, kad aktyvumu išsiskiria kovas, balandis ir gegužė – tai būsto įsigijimo sezonas. Pastaruoju metu mažėjęs naujai išduodamų būsto paskolų lygis bei planuojamos Lietuvos banko būsto paskolų išdavimo tvarkos sugriežtinimas, tikėtina, skatins konkurenciją tarp bankų, taigi ir aktyvumą reklamoje”, – teigia Rasa Maskeliūnienė, kreditų biuro „Creditinfo“ vyriausioji kredito rizikos analitikė

 

Didžiausias reklamų kiekis telekomunikacijų sektoriuje (27 proc.) buvo pastebimas pirmąjį metų ketvirtį, kuomet buvo parodyta daugiausiai mobiliojo ryšio operatorių, mobiliojo ryšio kortelių ir mobiliojo interneto reklamų. Telekomunikacijų įmonės taip pat aktyviai reklamavosi ir per metų pabaigos šventinį laikotarpį. Kreditų biuro duomenys rodo, kad prieš žiemos šventes gyventojų kreipimųsi į telekomunikacijų bendroves padaugėjo 5 proc., lyginant su ankstesniu ketvirčiu.

 

„Nenuostabu, kad telekomunikacijų bendrovės aktyviausiai komunikacijai pasirenka metų pabaigą. Mokumo vertinimų dinamika rodo, kad tuomet nemaža dalis abonentų peržiūri savo sutartis, migruoja tarp operatorių, arba pasiskaičiavę metų išlaidas nusprendžia išsimokėtinai nusipirkti naują telefoną ar planšetę“, – teigia „Creditinfo“ analitikė.

 

Didžiausia Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovė TNS LT priklauso tarptautinei kompanijai TNS. TNS turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. Jos atstovybės įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.

 

„Kantar“ vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, teikia išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei ir siekia būti šios srities lyderiu. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių sąrašą.

 

 

Kreditų biure „Creditinfo“ yra formuojama fizinių ir juridinių asmenų kredito istorija, nustatomi kredito reitingai bei asmenų galimybės prisiimti finansinius įsipareigojimus. Bankų, lizingo ir telekomunikacijų bendrovių inicijuotas kreditų biuras veikia nuo 2003 metų. Kreditų biurą administruojanti bendrovė valdo gyventojų savitarnos sistemą „Mano Creditinfo“, taip pat kuria automatizuotas kreditavimo sprendimų priėmimo, klientų elgesio monitoringo  bei įsiskolinimų valdymo sistemas. „Creditinfo Lietuva“ priklauso tarptautinei kompanijai „Creditinfo Group“.