TNS LT: socialinėje medijoje D. Montvydu labiau tikima nei jo daina

PASIDALINK

Daugiau informacijos:
Linas Spėčius
Komunikacijos analizės vadovas
TNS LT
Tel. + 370 210 6637
El. paštas Linas.Spėčius@kantar.com

PRANEŠIMAS SPAUDAI
2012 m. gegužės 25 d., Vilnius

 

Tarptautiniame „Eurovizijos“ dainų konkurse Lietuvai atstovaujantis Donatas Montvydas Lietuvos socialinėje medijoje ypač liaupsinamas dėl puikaus balso, tačiau dainos „Love is Blind“ mėgėjų ir skeptikų gretos gana panašios. Tai parodė rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atliktas mūsų šalies interneto vartotojų komentarų tyrimas.

Į „Eurovizijos“ finalą iškopusio dainininko privalumu komentaruose dažniausiai nurodomas puikus balsas – ši savybė aptinkama 23 proc. komentarų. Dar penktadalyje internetinių atsiliepimų D. Montvydo privalumu laikomas profesionalumas. Tokia pati dalis internautų sako, kad jis yra geriausias iš šiemet nacionalinėje atrankoje dalyvavusių kandidatų. Internautai įvardija ir kitus atlikėjo privalumus: talentą, charizmą, patirtį konkursuose, artistiškumą.

„Socialinė medija – šaltinis, kuris leidžia nedelsiant sužinoti visuomenės reakciją į aktualijas, pirmuosius įspūdžius apie vieną ar kitą reiškinį bei vėliau sekti gyventojų nuomonių kitimą. Tokie tyrimai tiek pramogų, tiek kitų veiklos sričių atstovams suteikia galimybę nuolat stebėti savo žiūrovų, klausytojų ar vartotojų nuotaikas ir efektyviai į jas reaguoti. Kalbant apie mūsų šalies atstovo D. Montvydo pasirodymo „Eurovizijoje“ vertinimus internete, apibendrintai galima sakyti, kad lietuviai palankiai nusiteikę jo atžvilgiu. Tiesa, daugiau palaikymo sulaukė pats atlikėjas, kiek mažiau – jo atliekama daina“, – teigia TNS LT Komunikacijos analizės vadovas Linas Spėčius.

Tyrimo duomenimis, maždaug kas dešimtas komentaras internete apie dainą „Love is Blind“ yra palankus, tačiau dažniau rašomi skeptiški atsiliepimai – tokių yra kas šeštas.

25 proc. dainos skeptikų internete pabrėžia, kad ji yra neišsiskirianti, 14 proc. nepalankių komentarų rašoma, kad ji negraži, o 13 proc. – jog kūrinys yra tiesiog neįsimenantis.

Tuo tarpu daugumoje komentarų (63%), kuriuose rašoma apie D. Montvydo atliekamos dainos privalumus, ji apibūdinama kaip gera. Daugiau nei dešimtadalio palankių komentatorių nuomone, daina yra graži. Dalindamiesi kūrinio privalumais, teigiamas dainos puses įžvelgiantys internautai taip pat vartoja sąvokas „nenuobodi“, „vežanti“, „įsimintina“ ir kitas.

Tyrimas atliktas naudojant TNS LT ir NewsPoint socialinės medijos monitoringo sistemą . Analizuoti Lietuvos internautų pasisakymai interneto tinklapiuose, forumuose, socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Twitter“ apie D. Montvydą ir jo dainą pasirodę prieš finalinį „Eurovizijos“ atrankos turą Lietuvoje ir prieš šios savaitės „Eurovizijos“ pusfinalius Azerbaidžano sostinėje.

„TNS LT“ kontroliuoja tarptautinė tyrimų kompanija „TNS Global“, kuri turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. TNS atstovybės yra įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose.