TNS LT: moterys dažniau naudojasi „Facebook“, vyrai – „Youtube“

PASIDALINK

Daugiau informacijos:

Darius Rinkūnas

Media departamentas

TNS LT

Tel. + 370 5210 6656

El. paštas Darius.Rinkunas@kantar.com

PRANEŠIMAS SPAUDAI                                                              

2015 m. birželio 30 d., Vilnius 

„Facebook“ išlieka populiariausiu kasdieniu socialiniu tinklu Lietuvoje. Prie savo „Facebook“ paskyros kasdien prisijungia beveik 37 proc. 15-74 m. amžiaus šalies gyventojų. „Youtube“ dienos auditorija kiek mažesnė – 29 proc., tačiau per mėnesį šis socialinis tinklas pasiekia daugiau vartotojų nei “Facebook”. Abiem platformomis kasdien naudojasi 21 proc. šalies gyventojų. Tai parodė rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atliktas socialinių tinklų tyrimas.

 

„Šios dvi platformos Lietuvoje pritraukia didžiausią vartotojų skaičių, tačiau jų auditorija yra skirtinga. 24 proc. gyventojų kiekvieną dieną prisijungia tik prie vienos iš jų – 16 proc. kasdien prisijungia prie savo „Facebook“ paskyros, bet nesinaudoja „Youtube“, o 8 proc. atvirkščiai – kiekvieną dieną naudojasi „Youtube“, bet neprisijungia prie „Facebook“, – teigia TNS LT Media departamento projektų vadovas Darius Rinkūnas.

 

Platformų vartotojų skirtumai ypatingai išryškėja analizuojant savaitės ir mėnesio auditorijas. Savaitinė abiejų socialinių tinklų auditorija yra beveik vienoda: „Facebook“ socialiniu tinklu bent kartą per savaitę naudojasi 44 proc., o “Youtube” – 41 proc., tačiau “Youtube” mėnesinė auditorija lenkia “Facebook” beveik 10 proc. Bent kartą per mėnesį „Youtube“ naudoja 56 proc. respondentų, o „Facebook“ – 48 proc.

 

„Platformų lankytojai skiriasi ne tik pagal apsilankymų įpročius, bet ir pagal lytį: “Facebook” auditorija yra moteriškesnė, o “Youtube” labiau vyriška. Tai rodo, kad reklamdaviai rinkdamiesi efektyviausią platformą savo prekės ženklui turėtų atsižvelgti ne tik į bendrą lankomumą, bet ir atkreipti dėmesį į auditorijos pasiekiamumą pagal lytis“, – teigia D. Rinkūnas.

 

Kasdien per “Facebook” ir “Youtube” tinklus galima pasiekti po 32 proc. 15-74 m. amžiaus vyrų, tačiau ilgalaikėje perspektyvoje – per mėnesį – „Youtube“ pasiekia net 15 proc. punktų daugiau vyriškos lyties vartotojų nei „Youtube“.

 

Moterų auditorija kasdien labiau pasiekiama „Facebook“ tinkle – kiekvieną dieną šioje platformoje lankosi 15 proc. punktų daugiau moterų nei „Youtube“, tačiau per mėnesį abi platformos pasiekia panašų moterų skaičių – apie 52-54 proc.

 

TNS LT reprezentatyvus socialinių tinklų vartotojų tyrimas buvo atliktas 2014 m. vasario-lapkričio mėnesiais tiesioginiu būdu apklausus 3484 Lietuvos gyventojus nuo 15 iki 74 metų amžiaus.

 

Didžiausia Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovė TNS LT priklauso tarptautinei kompanijai TNS. TNS turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. Jos atstovybės įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.

 

„Kantar“ grupė, vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, teikia išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei bei siekia būti šios srities lyderis. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių bendrovių sąrašą.