TNS LT: lietuvius ir estus pavergė olimpiados atidarymas, latvius – ledo ritulys

PASIDALINK

Daugiau informacijos:
Lina Petraitienė
Projektų vadovė
TNS LT
Tel. + 370 5 210 6600
El. paštas Lina.Petraitienė@tns.lt

PRANEŠIMAS SPAUDAI
2014 m. kovo 3 d., Vilnius

 

Per Sočio olimpines žiemos žaidynes, vykusias vasario 7-23 d., daugiausiai žiūrovų Lietuvoje ir Estijoje priviliojo žaidynių atidarymas, kuomet kaimyninėje Latvijoje žiūrimumo rekordus mušė ledo ritulio varžybos, kur rungėsi šios šalies olimpinė rinktinė. Tai paaiškėjo įvertinus TV metrų tyrimų, kuriuos bendrovė TNS vykdo visose trijose Baltijos šalyse, duomenis.

„Žiemos olimpines žaidynes žiūrėjo beveik keturi penktadaliai Lietuvos gyventojų – bent vieną Sočio olimpiados rungtynių transliaciją ar apžvalginę laidą bent trumpam buvo įsijungę 78,1 proc. arba 2,226 mln. gyventojų. Olimpiados atidarymo ceremoniją stebėjo beveik pusė milijono, arba 17,1 proc. Lietuvos gyventojų. Antroje vietoje pagal populiarumą tarp olimpinių transliacijų buvo olimpiados uždarymas. Jį žiūrėjo 11,4 proc. lietuvių“, – sakė TNS LT projektų vadovė Lina Petraitienė.

Iš sporto šakų per olimpiadą Lietuvoje karaliavo dailusis čiuožimas – jo transliacijos populiariausiųjų sąraše užėmė trečiąją ir ketvirtąją vietas. Daliojo čiuožimo porų šokių rungties vasario 16 d. transliaciją, kuomet vyko olimpinis D. Stagniūno ir I. Tobias pasirodymas, stebėjo 172,7 tūkst. žiūrovų. O vasario 22 d. parodomoji nugalėtojų daliojo čiuožimo programa priviliojo 157 tūkst. žiūrovų. Moterų biatlono rungtis, transliuota vasario 9 d., tapo penktąja tarp populiariausių ir sulaukė126 tūkst. Lietuvos gyventojų dėmesio.

Estijoje populiariausią olimpiados transliaciją – atidarymą stebėjo net 24,1 proc., o uždarymą, likusį antroje vietoje – 18 proc. Estijos gyventojų. Populiariausiųjų olimpinių transliacijų sąraše rikiuojasi vyrų slidinėjimo 50 kilometrų laisvu stiliumi varžybos, 30 kilometrų vyrų skiatlonas bei porų dailiojo čiuožimo trumpoji programa.

Latviai, skirtingai nei estai ar lietuviai, labiau domėjimo ledo ritulio rungtynėmis, nei atidarymo ir uždarymo ceremonijomis. Didžiausio dėmesio tarp Latvijos gyventojų sulaukė ledo ritulio ketvirtfinalio mačas tarp Latvijos ir Kanados ledo ritulio rinktinių, kurį žiūrėjo 18,4 proc. šalies gyventojų. Antroje vietoje liko kvalifikacinės ledo ritulio rungtynės tarp Latvijos ir Šveicarijos rinktinių, pritraukusios 14,0 proc. Latvijos žiūrovų auditoriją. Trečioje vietoje tarp populiariausių olimpiados transliacijų kaimyninėje šalyje tapo C grupės rungtynės tarp Latvijos ir Šveicarijos rinktinių, o ketvirtą vietą užėmė vyrų skeletono varžybos. Olimpinių žaidynių atidarymo ceremonija, pritraukusi 13,5 proc. Latvijos žiūrovų auditoriją, užėmė tik penktą vietą.

Didžiausia Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovė TNS LT priklauso tarptautinei kompanijai TNS. TNS turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. Jos atstovybės įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.

„Kantar“ pavaldi komunikacijos paslaugų grupei WPP. Vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, grupė siekia teikti išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei ir būti šios srities lyderiu. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių.

Programavimo darbai: WEBGuru