TNS LT: internautai šįvakar Lietuvos krepšinio rinktinei prognozuoja pergalę prieš italus

PASIDALINK

Daugiau informacijos:
Linas Spėčius
Komunikacijos analizės vadovas
TNS LT
Tel. + 370 210 6637
El. paštas Linas.Spėčius@tns.lt

PRANEŠIMAS SPAUDAI
2013 m. rugsėjo 19 d., Vilnius

 

Analizuojant komentarus socialinėje medijoje, paaiškėjo, kad daugiau nei trys ketvirtadaliai krepšinio sirgalių tikisi, kad Lietuvos rinktinė ketvirtadienio rungtynėse nugalės Italijos krepšininkus ir pateks į Europos krepšinio čempionato pusfinalį. Likę 23 proc. interneto komentatorių įsitikinę, kad mūsų šalies krepšininkai nepaklius tarp keturių geriausių komandų ir kovos dėl 5– 8 vietos.

Tai parodė rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT rugpjūčio 5 – rugsėjo 1 d. ir rugsėjo 4–15 d. atliktas tyrimas. Jo metu buvo analizuojami internautų komentarai įvairiuose tinklapiuose, forumuose, socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Twitter“, kuriuose lietuviai prognozavo vyrų rinktinės sėkmę Europos krepšinio čempionate.

„Nagrinėjant Lietuvos komandai prognozuojamą vietą stipriausių Europos rinktinių gretose paaiškėjo, kad 9 proc. tiki, jog Lietuva taps turnyro nugalėtoja. Dar 20 proc. internautų savo pasisakymuose teigė, jog lietuviai turi galimybę tapti pirmais, savo spėjimuose įvardindami 1–2; 1–3 ar 1–4 vietas“, – sakė TNS LT Komunikacijos analizės vadovas Linas Spėčius.

Spėjimų apie Lietuvos komandos pasirodymą internete daugėjo kartu su įsibėgėjančiu čempionatu. Kontrolinių rungtynių metu prognozės sudarė 7 proc. nuo visų tyrimo metu pateiktų prognozių, bet jau pirmame etape jų padaugėjo iki 37 proc. Didžiausia dalis spėjimų – 56 proc. pasirodė pasibaigus pirmajam etapui, kai buvo suformuotos naujos komandų grupės.

Tyrimas atliktas naudojant TNS LT ir „NewsPoint“ socialinės medijos monitoringo sistemą.

TNS LT priklauso tarptautinei tyrimų kompanijai TNS, kuri turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. TNS atstovybės yra įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.

„Kantar“ pavaldi komunikacijos paslaugų grupei WPP. Vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, grupė siekia teikti išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei ir būti šios srities lyderiu. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių.

Programavimo darbai: WEBGuru