TNS LT: „Euroviziją“ žiūrėjo 2,6 mln. Baltijos šalių gyventojų

PASIDALINK

Daugiau informacijos:

Lina Petraitienė

Media departamentas

TNS LT

Tel. + 370 5210 6600

El. paštas Lina.Petraitiene@kantar.com

PRANEŠIMAS SPAUDAI                                                              

2015 m. gegužės 28 d., Vilnius

Bent vieną iš praėjusią savaitę vykusio „Eurovizijos“ konkurso transliacijų stebėjo daugiau nei 2,6 milijono Baltijos šalių gyventojų. Praėjusį antradienį, ketvirtadienį ir šeštadienį transliuotus „Eurovizijos“ pusfinalius bei finalą bent trumpam buvo įsijungę 1157 tūkstančiai Lietuvos, 770 tūkstančių Latvijos ir 682 tūkstančiai Estijos gyventojų.  

 

Šeštadienį vykusį „Eurovizijos“ finalą, kuriame pasirodė visų Baltijos valstybių atstovai, žiūrėjo beveik 2 mln. muzikos gerbėjų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Estijoje konkurso finalo reitingas siekė net 26 procentus. Lietuvoje ir Latvijoje „Eurovizija“ taip pat pritraukė rekordiškai didelius žiūrovų skaičius – finalo transliacijos reitingas Lietuvoje siekė 17 proc., o Latvijoje – 16 proc. Tuo metu 2014-aisiais „Eurovizijos“ finalą stebėjo tik 12,1 proc. Estijos, 9,3 proc. Lietuvos ir 7,5 proc. Latvijos gyventojų. Tai parodė didžiausios rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT duomenys.  

 

Konkurso pusfinaliai taip pat sulaukė nemažai dėmesio. Lietuvoje ir Latvijoje populiaresnis buvo antrasis pusfinalis, kuriame pasirodė lietuviai Monika Linkytė ir Vaidas Baumila bei Latvijos atstovė Aminata. Lietuvoje antrąjį pusfinalį žiūrėjo vidutiniškai 18 proc., o Latvijoje – 14 proc. gyventojų. Estijoje gyventojai labiau domėjosi pirmuoju pusfinaliu, kuriame varžėsi Estijos atstovai Elina Born ir Stig Rästa – jį žiūrėjo 22 proc. Estijos gyventojų.

 

„Šiemet „Eurovizijos“ populiarumą galima paaiškinti tuo, kad visų šalių atstovams pavyko peržengti pusfinalių barjerą ir patekti į finalą. Tačiau įdomu tai, kad netgi pusfinalių, kuriuose nedalyvavo tos šalies atstovai, auditorijos rodikliai buvo gana aukšti. Pavyzdžiui, pirmąjį pusfinalį, kuriame nedalyvavo Lietuvos atstovai, bent trumpam buvo įsijungę 19 proc. Lietuvos gyventojų“, – sakė TNS LT projektų vadovė Lina Petraitienė.  

 

Didžiausia Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovė TNS LT priklauso tarptautinei kompanijai TNS. TNS turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. Jos atstovybės įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.

 

„Kantar“ grupė, vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, teikia išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei bei siekia būti šios srities lyderis. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių bendrovių sąrašą.