TNS LT: dažniausiai lietuviai aptarinėja garsenybių profesinę veiklą

PASIDALINK

Daugiau informacijos:
Linas Spėčius
Komunikacijos analizės vadovas
TNS LT
Tel. + 370 210 6637
El. paštas Linas.Spėčius@tns.lt

PRANEŠIMAS SPAUDAI
2012 m. balandžio 19 d., Vilnius

 

Į aktyviausiai socialinėje medijoje aptariamu Lietuvos garsenybių trejetuką pateko Natalija Bunkė, Arvydas Sabonis ir Andrius Užkalnis. Tarp žinomų šalies žmonių šie asmenys sulaukia daugiausia komentarų interneto tinklapiuose, forumuose ir socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Twitter“. Tai parodė rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atliktas mūsų šalies interneto vartotojų komentarų tyrimas.

Minėtas tyrimas parodė, kad 2012 m. sausio-vasario mėnesiais labiausiai komentuojamų žymių žmonių dešimtuką sudarė: N. Bunkė – 691 komentaras, A. Sabonis – 517, A. Užkalnis – 489, D. Montvydas – 402, Stano – 324, J. Arlauskaitė-Jazzu – 287, E. Dragūnas – 247, M. Mikutavičius – 216, D. Zvonkus – 190 ir J. Statkevičius – 153 pasisakymai.

Socialinės medijos vartotojai dažniausiai aptarinėjo žinomų Lietuvos žmonių profesinę veiklą – 1703 komentarai bei jų įvaizdį – 1139 komentarai, rečiau asmeninį gyvenimą – 235. Daugiausiai lietuviai komentavo D. Montvydo, J. Arlauskaitės-Jazzu ir A. Užkalnio profesinio gyvenimo naujienas. Aktyviausiai sausio-vasario mėnesiais socialinėje medijoje buvo diskutuojama apie D. Zvonkaus asmeninį gyvenimą, taip pat dažniau nei kiti šiame kontekste komentatorių buvo minimi M. Vitulskis bei A. Butkus.

„Šiandien socialinės medijos tyrimai padeda atskleisti tikrąsias žmonių simpatijas ne tik tam tikriems produktams ar paslaugoms, bet ir garsenybėms. Ir nors komentarų kiekis apie žinomų asmenų gyvenimą labai priklauso nuo tuo metu vykstančių įvykių bei aktualijų, kurios sukelia daugiausia diskusijų viešojoje erdvėje, reikėtų pastebėti, kad matoma ryški tendencija – lietuvius visgi daugiau domina profesinis žvaigždžių gyvenimas, o ne jo asmeninės detalės. Žinoma, nereikėtų pamiršti, kad kai kurių įžymybių profesinis kelias ir asmeninės detalės labai persipynę“, – teigė TNS LT Komunikacijos analizės vadovas Linas Spėčius.

Atlikus tyrimą paaiškėjo, kad aktyviausiai per šiuos du mėnesius savo nuomonę apie žinomus Lietuvos žmones vartotojai reiškė naujienų tinklalapiuose – 3277 komentarai, forumuose ir socialiniame tinkle „Facebook“ – atitinkamai 822 ir 794 pasisakymai. Žymiai rečiau įžymybės aptarinėjamos socialiniame tinkle „Twitter“ – 45 komentarai – ir įvairiuose tinklaraščiuose – 28 komentarai.

Tyrimas, kurio metu buvo analizuojami Lietuvos žymių žmonių paminėjimai Lietuvos socialinėje medijoje, buvo atliktas 2012 m. sausio-vasario mėnesiais, pasitelkus „TNS/NewsPoint“ interneto socialinės medijos monitoringo sistemą. Tyrimo metu išanalizuoti 4966 komentarai. Buvo matuojamas Lietuvoje žinomų žmonių populiarumas pagal tai, kiek dėmesio jie sulaukia iš interneto komentatorių.

TNS LT kontroliuoja tarptautinė tyrimų kompanija TNS Global, kuri turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. TNS atstovybės yra įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose.

Programavimo darbai: WEBGuru