TNS LT: beveik trečdalis lietuvių mano, kad parduotuvės švenčių metu turėtų nedirbti

PASIDALINK

Daugiau informacijos:
Rūta Matulaitienė
Projektų vadovė
TNS LT
Tel.: +370 6500 6621
El.paštas: Ruta.Matulaitiene@kantar.com

PRANEŠIMAS SPAUDAI

2015 m. sausio 12 d., Vilnius

Beveik trečdalis (29 proc.) lietuvių mano, kad maisto ir buitinių prekių parduotuvės per šv. Kalėdas, šv. Velykas, Naujųjų metų dieną ir kitas didžiąsias šventes neturėtų dirbti iš viso. Tuo metu už tai, kad „Maxima“, „Rimi“ „Aibė“, „IKI“ ir kiti prekybos centrai švenčių metu turėtų dirbti įprastu grafiku pasisako mažiausiai, 7 proc., Lietuvos gyventojų. Tai parodė didžiausios Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovės TNS LT gruodžio mėnesį atlikta apklausa.

 

„Arti pusės šalies gyventojų pasisako už tai, kad maisto ir buitinių prekių parduotuvės didžiųjų švenčių dienomis dirbtų, tačiau sutrumpintomis darbo valandomis. Kiek didesnė dalis (24 proc.) pasisako už tai, kad tokių parduotuvių darbo laiką pakaktų sutrumpinti šiek tiek – pavyzdžiui, iki 8 valandų, o penktadalis lietuvių siūlytų parduotuvių darbo laiką šventinėmis dienomis sumažinti iki 4 valandų“, – sakė TNS LT projektų vadovė Rūta Matulaitienė.

Kita vertus, nemaža dalis apklaustų Lietuvos gyventojų pritaria minčiai, kad didžiųjų švenčių metu šalyje turėtų dirbti tik nedaugelis maisto ir buitinių prekių centrų, bet įprastu ar tik šiek tiek patrumpintu darbo laiku. Taip manančių šalyje yra 15 proc.

Tyrimas buvo atliktas telefonu, reprezentatyviai apklausiant 1200 vyresnių nei 15 m. amžiaus Lietuvos gyventojų.

Didžiausia Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovė TNS LT priklauso tarptautinei kompanijai TNS. TNS turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. Jos atstovybės įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.

„Kantar“ grupė, vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, teikia išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei bei siekia būti šios srities lyderiu. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių bendrovių sąrašą.