TNS: daugiausia lietuvių žiūrėjo antrojo etapo rungtynes – Lietuva prieš Ukrainą

PASIDALINK

Daugiau informacijos:

Lina Petraitienė

Projektų vadovė

TNS LT

Tel. +370 5210 6600

El. paštas: Lina.Petraitienė@tns.lt

PRANEŠIMAS SPAUDAI
2013 m. rugsėjo 18 d., Vilnius

 

Rugsėjo 15 d. vykęs paskutinis antrojo etapo Lietuvos krepšinio rinktinės mačas Europos čempionate sulaukė didžiausio TV žiūrovų dėmesio. Lietuvos krepšininkų dvikovą su Ukrainos komanda bent trumpam buvo įsijungęs kas ketvirtas Lietuvos gyventojas, o visas rungtynes stebėjo 17,4 proc. tautiečių. Tai parodė vienos didžiausių Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT TV auditorijos tyrimo duomenys.

Didelio populiarumo sulaukė ir Lietuvos rungtynės su Prancūzija – jas prie televizoriaus ekranų sekė 15,9 proc. žiūrovų. Rugsėjo 4 – 9 d. vykusios Europos krepšinio čempionato pirmojo etapo rungtynės pritraukė šiek tiek mažiau – vidutiniškai apie 12,8 proc. mūsų šalies žiūrovų. Lengviausia pergalė lietuviams buvo pranašaujama prieš rungtynes su aiškiai silpnesne Belgijos komanda, todėl šio mačo reitingas žemiausias – jas stebėjo vos 9,6 procentai Lietuvos gyventojų.

Prognozuojama, kad ketvirtadienį vyksiančios lemiamos varžybos su Italija prie televizorių ekranų pritrauks dar daugiau krepšinio aistruolių.

„Nacionalinės vyrų krepšinio rinktinės varžybos, o ypatingai finalinės, visada sulaukia didelio lietuvių susidomėjimo. Pavyzdžiui, prieš dvejus metus Lietuvoje vykusio Europos krepšinio čempionato ketvirtfinalio rungtynes tarp Lietuvos ir Makedonijos rungtynių stebėjo vidutiniškai net 26,3 proc. Lietuvos gyventojų“, – sakė TNS LT projektų vadovė Lina Petraitienė.

Bendrovės TNS LT TV metrų metodu atliekamame tyrime pateikiami 2013 m. rugsėjo 4 – 15 d. duomenys. Tyrime dalyvavo 1150 Lietuvos gyventojai nuo 4 metų amžiaus.

TNS LT priklauso tarptautinei tyrimų kompanijai TNS, kuri turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. TNS atstovybės yra įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.

„Kantar“ pavaldi komunikacijos paslaugų grupei WPP. Vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, grupė siekia teikti išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei ir būti šios srities lyderiu. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių.

Programavimo darbai: WEBGuru