Radijo auditorijos tyrimas 2019m. vasara - 2019m. ruduo

PASIDALINK

Kontaktai:
Renata Mackevičienė
KANTAR,
M.Valančiaus g. 1A
03155 Vilnius
Siųsti žinutę

Apklausa atliekama telefonu (Computer-assisted telephone interviewing (CATI)) ir internetu (Computer-assisted web interviewing (CAWI))
Tyrimo tikslas - nustatyti įvairių radijo stočių auditoriją.
Duomenų surinkimo metodas – Day After Recall.
Periodas: Periodas: 2019 vasara – 2019 ruduo (2019.06.03-2019.12.01)

Generalinė visuma: 16-74 m. Lietuvos gyventojai
Imtis: 4920 respondentai
Duomenų surinkimas: telefonu (CATI) ir internetu (CAWI)

 

Radijo auditorijos dienos pasiekimas % (Daily Reach)

 

 

Radijo auditorija pagal klausyto laiko dalį % (Share)

 

 

Pateikiami duomenys duomenis apie šių radijo stočių auditoriją: Easy FM, European Hit Radio, Geras FM, GOLD FM, Kelyje, Laluna, Lietus, LRT Klasika, LRT Opus, LRT Radijas, M-1, M-1 Plius, Power Hit Radio, Pūkas, Pūkas 2 Radiocentras, Raduga, Relax FM, Rock FM; RUSRADIO LT, Super FM, X FM, ZIP FM, Žinių radijas.

Atskira grupe išskirtos LRSSA (Lietuvos Regioninių Radijo Stočių Asociacija) stotys. LRSSA jungia šias stotis: FM99; Kapsai; Mažeikių aidas; Mažeikiai FM; Pulsas; Radio GAMA, RS2; Saulės; Spindulys; Tau; Tauragės radijas, Utenos Radijas.

Kitos radijo stotys yra apjungtos į vieną grupę - „kita“.

Programavimo darbai: WEBGuru