Kantar TNS: prie interneto lietuviai dažniausiai jungiasi išmaniaisiais telefonais

PASIDALINK

Daugiau informacijos:

Justina Tauginienė

Media departamentas

TNS LTTel. + 370 5210 6657

El. paštas Justina.Tauginiene@kantar.com

 

PRANEŠIMAS SPAUDAI                                                              

2017 m. sausio 3 d., Vilnius

Išmanusis telefonas tampa pagrindine Lietuvos gyventojų priemone naudotis internetu. Jei pernai pavasarį naudodami tokius įrenginius prie interneto jungėsi dar tik 40 proc. šalies gyventojų, tai rudenį ši dalis išaugo iki 46 proc. Tuo metu prisijungiančiųjų per nešiojamuosius kompiuterius dalis smuko trimis proc. punktais iki 45 proc. Tai atskleidė rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės „Kantar TNS“ atliktas tyrimas.

 

Daugiau nei ketvirtadalis (27 proc.) tyrimo dalyvių atskleidė, kad per paskutines septynias dienas prie interneto jungėsi naudodami stacionarų kompiuterį, 14 proc. planšetinio kompiuterio pagalba, 6 proc. įsijungę išmanųjį televizorių.

 

Per išmanųjį telefoną prie interneto jungiamasi ne tik dažniau, bet naudojantis juo telefone praleidžiama ir vis daugiau laiko. Vidutiniškai darbo dienomis per parą naudodamiesi internetu išmaniajame telefone lietuviai praleidžia 54 minutes – 16 minučių daugiau nei 2016m. pradžioje. Savaitgaliais interneto telefone lietuviams prireikia dar dažniau. Naudodamiesi internetu savaitgaliais lietuviai vidutiniškai prie savo telefono ekrano praleidžia vieną paros valandą. Tai yra 20 minučių daugiau nei pernai pavasarį, kai buvo atliktas analogiškas tyrimas.

 

„Interneto naudojimas išmaniaisiais telefonais toliau turėtų tik augti. Tokius įrenginius turi vis daugiau Lietuvos gyventojų, mobiliojo interneto ryšio infrastruktūra šalyje taip pat yra gerai išvystyta, o daugelis technologinių inovacijų šiandien yra orientuotos būtent į mobiliuosius įrenginius. Šias tendencijas svarbu turėti omenyje verslui teikiant paslaugas internetu, planuojant reklamos kampanijas ar tiesiog komunikuojant su klientais, kuriems išmanieji telefonai su interneto ryšiu suteikia galimybę realiu laiku dalintis savo komentarais ir įvertinimais, atsiliepimais apie įmonę ar įstaigą“, – sako „Kantar TNS“ Media departamento projektų vadovė Justė Tauginienė.

 

„Kantar TNS“ atliktas tyrimas taip pat parodė, kad internetą išmaniuosiuose telefonuose lietuviai naudoja vis įvairesniems tikslams – ne tik naršymui socialiniuose tinkluose ir naujienų skaitymui, bet ir elektroninei bankininkystei, paslaugoms ar prekėms įsigyti.

 

Didžiausia dalis lietuvių internetą telefone naudoja naršymui per paieškos sistemas, pavyzdžiui „Google“ (31 proc.) ir bendravimui socialiniuose tinkluose (30 proc.). Daugiau nei ketvirtadalis (27 proc.) skaito naujienų portalų naujienas telefono naršyklėje, o 25 proc. – siunčia ir skaito elektroninius laiškus.

 

Labiausiai nuo 2016 m. metų pavasario išaugo telefone elektroninės bankininkystės paslaugomis besinaudojančių lietuvių dalis. 17 proc. tyrime dalyvavusių gyventojų teigė per pastarąjį mėnesį telefone naudojęsi bankų programėlėmis ar jungęsi prie savo elektroninės bankininkystės paskyros per telefono naršyklę. Pavasarį tokių gyventojų dar buvo tik kiek daugiau nei dešimtadalis (12 proc.).

 

„Kantar TNS“ Lietuvos gyventojų interneto vartojimo įpročių tyrimą atliko 2016m. metų rudenį. Jo metu apklausta daugiau nei pusantro tūkstančio 15–74 metų amžiaus šalies gyventojų.

 

Apie Kantar TNS

 

„Kantar TNS“ yra viena didžiausių pasaulyje tyrimų bendrovių, kurios ekspertai dirba daugiau nei 80 šalių. Bendrovė teikia įmonėms svarbius sprendimus pagrįsti ir augti leidžiančias įžvalgas.

 

„Kantar TNS“ yra ekspertai inovacijų, prekės ženklų, komunikacijos, vartotojų elgsenos ir kitose srityse. Savo klientams bendrovė padeda identifikuoti svarbiausius jų veiklos aspektus, atskleisti dar neišnaudotą potencialą ar pastebėti kritinius momentus bei tinkamai į juos reaguoti.

 

Bendrovė priklauso vienai pasaulyje pirmaujančių duomenų, tyrimų ir konsultacijų kompanijų „Kantar“.

 

Apie Kantar

 

„Kantar yra viena pasaulyje pirmaujančių duomenų, tyrimų ir konsultacijų bendrovių. „Kantar“ siūlo platų tyrimų ir konsultacijų spektrą. Grupė veikia 100 šalių ir vienija 30 tūkst. tyrimų specialistų, teikiančių prasmingas įžvalgas ir verslo strategijas „Kantar“ įmonių klientams. „Kantar“ grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė „Fortune Top 500“ kompanijų. „Kantar“ yra WPP dalis.