Kantar TNS: „Fusedmarc“ prie TV ekranų palaikė 0,7 mln. lietuvių

PASIDALINK

Daugiau informacijos:

Lina Petraitienė

Media departamentas

Kantar TNS

Tel. + 370 5210 6600

El. paštas Lina.Petraitiene@kantar.com

PRANEŠIMAS SPAUDAI                                                              

2017 m. gegužės 18 d., Vilnius

Lietuvos atstovus, grupę „Fusedmarc“, prie televizorių ekranų antrajame „Eurovizijos“ dainų konkurso pusfinalyje tiesioginės transliacijos metu palaikė 693 tūkst. žiūrovų Lietuvoje arba ketvirtis visos šalies TV auditorijos. Vis tik be Lietuvos atstovų šiemet apsiėjęs konkurso finalas sudomino gerokai mažiau lietuvių nei pernai, kuomet ant didžiosios scenos pagrindiniame renginyje lipo šalį atstovavęs Donatas Montvydas. Jei pernai „Eurovizijos“ finalą stebėjo 31 proc. šalies TV auditorijos, tai šiemet ši dalis siekė 22 proc. Tokius duomenis atskleidė tyrimų ir konsultacijų bendrovės „Kantar TNS“ atliktas TV auditorijos monitoringas.

 

Lyginant šių ir praėjusių metų antruosius konkurso pusfinalius, kuriuose pasirodė Lietuvos atlikėjai, šiųmetis prie televizijos ekranų sutraukė beveik tiek pat TV auditorijos, kaip ir pernai. Mažiausiai lietuvius šiemet sudomino pirmojo „Eurovizijos“ pusfinalio transliacija – ją stebėjo tik 15 proc. šalies TV auditorijos.

 

„Tiesioginės „Eurovizijos“ konkurso transliacijos išlieka vienomis žiūrimiausių Lietuvoje. Šalyje yra išties nemažai konkurso gerbėjų, kurie domisi ne tik Lietuvą atstovaujančiais atlikėjais, bet ir su malonumu stebi  kitų šalių pasirodymus. Vis tik akivaizdu, kad transliacijų populiarumui didelę įtaką turi Lietuvos atstovų dalyvavimas ir su juo susiję lūkesčiai. Norėdami pamatyti, kaip konkurse sekasi Lietuvos atstovams, televizorius įsijungia net ir populiariąja muzika nesidomintys ar televiziją rečiau žiūrintys gyventojai“, – sako „Kantar TNS“ Media departamento projektų vadovė Lina Petraitienė.

 

Kaip ir pernai, didžiausi „Eurovizijos“ entuziastai iš Baltijos šalių gyventojų buvo estai. Antrasis konkurso pusfinalis, kuriame pasirodė Estijos atstovai, sudomino beveik 34 proc. arba 411 tūkst. šios šalies gyventojų. Konkurso finalą, kuriame Estijos atstovams, kaip ir lietuviams, nenusišypsojo laimė sudalyvauti, stebėjo kiek mažiau nei trečdalis (31 proc.) tą vakarą televizijos ekranus įsijungusių estų.

 

Kaimynus latvius „Eurovizijos“ karštinė iš visų Baltijos šalių gyventojų įtraukė mažiausiai, o atidžiausiai jie stebėjo pirmąjį konkurso pusfinalį, kuriame europiečius sužavėti pamėgino latvių viltis – grupė „Triana Park“. Kiek daugiau nei 17 proc. arba 328 tūkst. Latvijos TV auditorijos tiesiogiai žiūrėjo šią transliaciją. Mūsų atstovų pasirodymą galėjo išvysti 226 tūkst. latvių, stebėjusių antrąjį konkurso pusfinalį. „Eurovizijos“ finalas, kuriame latviai savo atstovų taip pat neišvydo, sudomino beveik 14 proc. Latvijos TV auditorijos.

 

Apie Kantar TNS

 

„Kantar TNS“ yra viena didžiausių pasaulyje tyrimų bendrovių, kurios ekspertai dirba daugiau nei 80 šalių. Bendrovė teikia įmonėms svarbius sprendimus pagrįsti ir augti leidžiančias įžvalgas.

 

„Kantar TNS“ yra ekspertai inovacijų, prekės ženklų, komunikacijos, vartotojų elgsenos ir kitose srityse. Savo klientams bendrovė padeda identifikuoti svarbiausius jų veiklos aspektus, atskleisti dar neišnaudotą potencialą ar pastebėti kritinius momentus bei tinkamai į juos reaguoti.

 

Bendrovė priklauso vienai pasaulyje pirmaujančių duomenų, tyrimų ir konsultacijų kompanijų „Kantar“.

 

Apie Kantar

 

„Kantar yra viena pasaulyje pirmaujančių duomenų, tyrimų ir konsultacijų bendrovių. „Kantar“ siūlo platų tyrimų ir konsultacijų spektrą. Grupė veikia 100 šalių ir vienija 30 tūkst. tyrimų specialistų, teikiančių prasmingas įžvalgas ir verslo strategijas „Kantar“ įmonių klientams. „Kantar“ grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė „Fortune Top 500“ kompanijų. „Kantar“ yra WPP dalis.