Tyrimo metodas – Day After Recall
Periodas:2018 vasara - ruduo (2018.06.04-2018.12.02)
Generalinė visuma: 16-74 m. Lietuvos gyventojai
Imtis: 4648 respondentai
Duomenų surinkimas: telefonu (CATI) ir internetu (CAWI)
Radijo auditorijos dienos pasiekimas % (Daily Reach)
Radijo auditorija pagal klausyto laiko dalį % (Share)
Pateikiami duomenis apie šių radijo stočių auditoriją: Easy FM, European Hit Radio, Geras FM, GOLD FM, Kelyje, Laluna, Lietus, LRT Klasika, LRT Opus, LRT Radijas, M-1, M-1 Plius, Power Hit Radio, Pūkas, Radiocentras, Raduga, Relax FM, Rock FM; RUSRADIO LT, Super FM, ZIP FM, Žinių radijas.
Kitos radijo stotys (regioninės ir kitos) yra apjungtos į vieną grupę - „kita“. Grafikuose reikšmės pateikiamos mažėjimo tvarka, lentelėse – radijo stočių pavadinimų abėcėline tvarka. Regionuose pateikiami radijo stočių, kurių dienos pasiekimas regione buvo didesnis nei 0,1 proc., duomenys.