„Kantar TNS“ – tarp 5% patikimiausių šalies įmonių

PASIDALINK

 

image

 

Kantar TNS tarp 5% patikimiausių šalies įmonių

2018 04 05

 

Rinkos tyrimų bendrovė Kantar TNS patenka į penkis procentus patikimiausių ir ekonomiškai stabiliausių šalies įmonių. Įmonių TOP sąrašą, pagal griežtus kriterijus, sudaro Verslo žinių portalas  rekvizitai.vz.lt, įvertindamas įmonės skaidrumą, finansinę reputaciją, atsakomybę ir pagarbą verslo aplinkai.

 

Tarp svarbiausių vertinimo kriterijų – įmonės apyvarta per pastaruosius du metus neturi būti pastebimai sumažėjusi, bendrovė išlaiko stabilų arba augantį darbuotojų skaičių, be to, tokios įmonės turi būti pareigingos mokėtojos – neturi būti įtrauktos į įvairius skolininkų registrų sąrašus, neturėti reikšmingų ar ilgalaikių skolų Sodrai. Taip pat svarbus kriterijus – vidutinis atlyginimas mokamas darbuotojams, jis pernai pirmą pusmetį turėjo būti didesnis kaip 500 eurų.

 

Tokius aukštus atrankos kriterijus Lietuvoje atitinka tik 5 įmonės iš 100, todėl, pasak vertintojų, tikėtina, kad „Kantar TNS“ ateityje išliks tokia pat stabili, laiku vykdanti finansinius įsipareigojimus įmonė.

 

„Portalas įvertina finansinius ir ekonominius kriterijus, tačiau, manau, juos lemia tai, kad dirbame moderniai ir įsiklausome į klientų poreikius. Daug dėmesio skiriame duomenų apdorojimo procesams automatizuoti, o tai padeda mums pateikti klientui reikalingas įžvalgas tiksliau, patogiau ir greičiau – tai itin svarbu mūsų klientams. Taip pat kuriame draugišką darbo aplinką darbuotojams“, – sako Gytis Juodpusis, rinkos tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ vadovas.

 

Pasak G. Juodpusio, reikšmingą konkurencinį pranašumą įmonei suteikia ir galimybė apjungti skirtingų tyrimų duomenis (data fusion), taip gaunant gilesnes įžvalgas verslo sprendimams pagrįsti.

 

„Apjungę, tarkime, vartotojų tyrimo „TNS Atlas“ duomenis su TV auditorijos tyrimo ir TV reklamos monitoringo duomenimis, mes galime pamatyti ne tik ką vartoja Lietuvos gyventojai, bet ir kokias TV programas bei TV reklamas matė konkretaus produkto vartotojai“, – sakė įmonės vadovas. Jis pridūrė, kad „Kantar TNS“ išnaudoja ir tarptautinės kompanijos teikiamus privalumus – pritaikydama gerąsias kitų šalių rinkos tyrimų praktikas.

 

„Kantar TNS“ yra viena didžiausių pasaulyje tyrimų bendrovių, kurios ekspertai dirba daugiau nei 80 šalių. „Kantar TNS“ yra ekspertai inovacijų, prekės ženklų, komunikacijos, vartotojų elgsenos ir kitose srityse. Savo klientams bendrovė padeda identifikuoti svarbiausius jų veiklos aspektus, atskleisti dar neišnaudotą potencialą ar pastebėti kritinius momentus bei tinkamai į juos reaguoti.

 

Bendrovė priklauso vienai pasaulyje pirmaujančių duomenų, tyrimų ir konsultacijų kompanijų „Kantar“.

Grupė veikia 100 šalių ir vienija 30 tūkst. tyrimų specialistų, teikiančių prasmingas įžvalgas ir verslo strategijas „Kantar“ įmonių klientams. „Kantar“ yra WPP dalis. Tarptautinės „Kantar“ grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė „Fortune Top 500“ kompanijų.