„Kantar Media“ ir TNS Baltijos šalyse tobulins TV auditorijos matavimo sistemą

PASIDALINK

Daugiau informacijos:
Lina Petraitienė
Projektų vadovė
TNS LT
Tel. + 370 5 210 6600
El. paštas Lina.Petraitienė@kantar.com

PRANEŠIMAS SPAUDAI
2014 m. kovo 5 d., Vilnius

 

Per ateinančius ketverius metus viena didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar Media“ ir jai priklausanti rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanija TNS tobulins šiuo metu Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje teikiamas televizijos auditorijos matavimo paslaugas. Atnaujinimo metu Baltijos šalyse bus įdiegtos pažangiausios TV auditorijos matavimo technologijos bei duomenų apdorojimo sistemos, kurios atitiks tiek dabartinius, tiek ateities TV rinkos poreikius.

Siekdama savo veikloje pritaikyti naujausias pasaulines auditorijos matavimo tendencijas, kompanija „Kantar Media“ Baltijos šalyse pasitelks naujausią TV matavimo technologiją.

Taip pat bus atnaujintos TV auditorijos matavimo sistemos – kompleksinis visų rinkų kasdienių duomenų apdorojimas bus atliekamas naudojant tarptautiniu mastu pripažintą respondentų grupių valdymo įrankį Comtel. Šiuo metu Comtel programinė įranga yra naudojama 25 šalyse ir užtikrina sistemų atitikimą aukščiausiems pasauliniams kokybės standartams.

Šie patobulinimai užtikrins, kad nuo 1999 m. Latvijoje, 2000 m. Lietuvoje ir 2003 m. Estijoje teikiamos TV matavimo paslaugos Baltijos rinkose išliktų tvarios, skaidrios ir patikimos. Naujausias įrankis TNS klientams leis ir toliau naudotis daugiau nei 60 pasaulio šalyse sukaupta „Kantar Media“ patirtimi.

„Su dideliu malonumu pranešame apie šiuos drąsius investicinius planus. Matome augančią kokybiškų paslaugų paklausą tarp transliuotojų ir žiniasklaidos agentūrų, kurios siekia dar geriau suprasti žiūrovų įpročius Baltijos šalyse. Esu įsitikinęs, kad šie patobulinimai užtikrins, jog Baltijos TV auditorijos matavimų sistemos atitiks ne tik dabartinius, bet ir ateities TV rinkos poreikius Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje“, – sako TNS Baltijos šalių regiono direktorius Margo Veskimägi.

Pasak „Kantar Media Audiences“ komercijos direktoriaus Keldo Nielseno, auganti skaitmeninių kanalų paklausa neabejotinai įrodo TV rinkos klestėjimą visame pasaulyje. „Didžiuojamės sėkminga partneryste su Baltijos šalių TV rinka, kurios pradžią žymi dar 1999 m. pradėtas elektroninis tyrimuose dalyvaujančių respondentų TV žiūrėjimo matavimas ir esame tikri, kad šie pažangiausiomis technologijomis paremti patobulinimai užtikrins tvarius ir išsamius TV duomenis, kurie Baltijos šalių žiniasklaidos rinkai leis priimti kompetentingus sprendimus“, – sakė K. Nielsen.

„Kantar“, vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, siekia teikti išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei ir būti šios srities lyderiu. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių sąrašą.

Didžiausia Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovė TNS LT priklauso tarptautinei kompanijai TNS. TNS turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. Jos atstovybės įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.